måndag 15 april 2013

Blåsväder ger sömnbrist

Morgon på er!

Jag vaknade för ett par timmar sedan, det har blåst hela natten och jag har både huvudvärk och är sjukligt trött =S Har inte tid att däcka i influensan, får ta en ridtur ikväll och kanske träna också, så länge jag håller igång blir jag inte sjuk, så får väl däcka sen i slutet av månaden "/

Ska strax läsa igenom alla papper vi fått på religionen, måste bara hitta en överstrykningspenna först, lånade ut min ena till mamma och nu har jag ingen aning om var det finns någon O,o

Tänkte bjuda på en väldigt gammal video jag filmat för länge, länge sedan ^^  så jag introducerar den så här: This is a video with a very special fish, his name was Blub-Blub and he lived at our house for around seven maybe eight years, we loved Blub-Blub and miss him a lot. Enjoy his little dance performance!


Ha en fantastisk förmiddag!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar