tisdag 19 februari 2013

Dags att ge upp

God natt!

Nu ska jag nog slå ihop datorn och försöka sova bort huvudvärken och förkylningen jag verkar ha fått i mig =S Funderar på att stoppa ögonen i frysen ett tag och se om de slutar värka då... känns ungefär som att ha ett par skor som är tre storlekar för små på sig, bara att det är ögonhålen som är för små  -".

Eftersom huvudet ändå gör så ont tyckte jag tydligen att det var en smart ide att spela bubbles IQ . . . I bland funderar jag om min hjärna saknar logiskt tänkande ^^b

Gav upp spelandet av onödiga spel ganska så snabbt och ägnade min fokus åt att kolla på kläder istället, hittade en del söta klänningar på bonprix.se men alla snygga är ju svarta "/ får inte ha svart klänning på studenten för mamma =P Hittade endast en som ens såg okej ut på zalando.se vilket är lite sjukt med tanke på hur mycket reklam de gör för sig själva "/

Som sagt är det dags att krypa ner i sängen och ge upp för dagen så jag önskar er en god natt med ett litet förslag på vacker musik, lyssna på texten, den är rätt bra =)
 



God natt där ute i världen!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar