måndag 15 april 2013

Stressad upp över öronen

God kväll!

Tänker nog inte skriva något långt inlägg, har huvudvärk, eller snarare ögonvärk =S vet inte om det är så superbra att behöva läsa typ 20 sidor i en kryptisk religionsbok då men får väl hoppas på det bästa och att mina ögon inte brinner upp av värk =S

Har i alla fall fixat till min studieplan hos studievägledaren, och om allt går som det ska går jag ut med 3150 poäng och enligt studievägledaren har jag fina betyg, tycker jag inte själv men kanske är som mamma säger att jag är för negativ mot mig själv "/ Jaja förhoppningsvis fixar jag fysiken, känns ju inte helt omöjligt längre i alla fall =)

Fick ett samtal jag inte kunde ta när jag var hos läkaren, och när jag ringde upp numret så visade det sig att det var en från Adecco =D Ska på jobbintervju på måndag och förhoppningsvis får jag jobb, då slipper jag oroa mig mer över sommaren och första lägenhetshyran =S

Nu ska jag läsa religion eller glo på lite bloggar ^^
Ha det gott!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar