måndag 15 april 2013

Massor att göra ingen tid

Hej!

Sitter och filosoferar kring det jag läser i anteckningarna från genomgångarna på Islam, tycker det är intressant men är så sjukt mycket att pressa i huvudet tills imorgon =S 

Jag är usel på att komma ihåg årtal så skippar nog dem, vet inte riktigt vilka årtal som är viktigast att komma ihåg inom Islam, förslag på vilka jag borde komma ihåg? =D

Vill helst bara slänga mig på sängen och sova =P Fast då blir varken matten eller religionen inpressad i huvudet =S

Ska nog skriva en egen liten sammanfattning om Islam, kanske kommer ihåg något då :) Har fått en hel del tips av min underbara pojkvän <3 hur man kan göra för att komma ihåg saker ^^ Vill ni också ha studietips? besök hans blogg ---} sebbestune.blogspot.com

Nu ska jag göra min sammanfattning! Har ni tips på vad som är viktigt inom Islam så skriv gärna det i en kommentar =)

Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar