torsdag 25 april 2013

Favorite blogs and Photoshop

Hej!

Nu får ni helt ärligt lämna en kommentar längst ner om de nya sidorna som finns högst upp i menyn! Är det bra, dåligt eller för lite information? =)

Har lekt lite i Photoshop under kvällen och funderar på hur jag vill färga mitt hår när det väl växer ut, ska börja äta mina vitaminer så går det kanske ännu fortare =D Förslag på något som kan få håret att växa snabbare? :)

Like or dislike? (Original to the left)

Utlovade förut att berätta vilka fashion bloggar jag kollat på men har tappat bort adresserna till dem så de får ni helt enkelt veta en annan dag när jag kommer på vad de heter =P men mina favorit bloggar ska ni i alla fall få äran att veta om ;)

Nu är det dags för sängen, har en presentation att genomföra tillsammans med mina vänner imorgon och en hel del annat som MÅSTE bli klart, om jag inte gör klart dem så tänker jag ge mig själv något slags förbud i en månad! =P

God natt vackra änglar!
// Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar