fredag 26 april 2013

Mums car and tired horses

God morgon!

Hoppas ni sovit gott :) Jag har sovit som en stock och det har Lexie också, det hörs på hans små snark ljud när kan sover =P

Idag fick jag ta mammas bil, eller ja pappa åkte med mig i morse ^^) Ska till Borlänge och tanka bilen och dunkarna efter skolan, fast ska vänta in pappa så det bara är att åka direkt hem sen ^^

Väldigt skönt att det är helg i morgon, är så himla trött =O Men har ändå saker planerade i helgen, ska övningsköra med transport om pappa kommer ihåg det, hämta hem en rockard (hästvagn) som vi ska göra i ordning för att senare använda när Shiba ska köras in och senare köras :) Lite shopping står också på planeringen då min bror behöver nya shorts och strumpor inför fotbollssäsongen som drar igång nästa helg ^^)

Har snart naturkunskap, lite underhållande att de pratade på radion om hur Dalarna inte kommer kunna uppfylla sin del i miljömålen, de 16 miljömålen som de pratade om på radion har vi precis jobbat med på naturkunskapen ^^b

Nu ska jag kolla på Facebook och se om något roligt hänt i världen =)
Ha en skön morgon!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar