lördag 13 april 2013

Skadligt för hjärnan

Hej!

Sitter nu på mitt rum med en te kopp bredvid mig, Jonas Brothers nya låt i öronen och världens vackraste pojkvän på skype framför mig <3 

Måste göra klart naturkunskapen, men min hjärna jobbar otroligt segt och tydligen hjälpte det inte att tippa extra socker i teet för att piggna till, kanske får lov att dricka den powerking jag har står på skrivbordet, men det är inte speciellt lockande då den stått på bordet rätt så extremt länge ^^s

Tog nyligen in hästarna tillsammans med pappa, vi konstaterade att Explosive ville in då hon gick bredvid staketet och kollade var hon skulle kunna hoppa över ^^ Ska ta ut henne på en ridtur imorgon oavsett väder då hon verkar rastlös av att inte få komma ut  }"-

Nej nu måste jag skriva klart eländet!
Hare gott!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar