måndag 15 april 2013

Söka Svar

Hej!

Jag har varit duktig, jag har läst hela Islam kapitlet =D Fast just nu minns jag inte speciellt mycket, men det jag läst brukar finnas i mitt gigantiska textregister i huvudet, har en jättestor bok jag kan bläddra i och läsa de saker jag läst noggrant förut =) Väldigt praktiskt, synd att inte muntliga genomgångar eller andra saker kunde fastna där också ^^/

Ska nog ta en kopp te, borsta tänderna och sen lägga mig för dagen, ska till sjukgymnasten imorgon klockan kvart över åtta, måste komma ihåg det =S Vid kvart över tio har jag religionsprov "/ Hinner kanske plugga mellan besöket hos sjukgymnasten och provet, kan nog behövas en extra påminnelse om allt som jag måste kunna på provet

Religionsboken "Söka svar" är faktiskt helt okej, lite konstigt skriven men texterna fastnar och de känns mer berättande än skolboks aktiga ^^ 

Nu tänker jag flyga mot köket, eller kanske snubblar ut för trappan :p
God natt!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar