torsdag 20 mars 2014

Förkyld och trött

Hej på er!

Jag är förkyld som sjutton (igen) och saknar allmänt ork, är sanslöst trött på att nysa kan jag säga! Jag kommer snart sätta en klädnypa på näsan så jag inte kan nysa, fast kanske inte är någon bra ide och dessutom har jag ju inga klädnypor =P

Var hos frisören igår, både jag och älskling klippte oss. Hans hår blev väldigt kort men jag vänjer mig nog snart eller inom en månad ;p Mitt blev också kortare men inte så kort som min älsklings hår ;) Funderar faktiskt på att klippa det ännu lite kortare nästa gång och färga i slingor (frisörens förslag) men som sagt, ska fundera ett tag till :)

Nu ska jag försöka borsta mina tänder utan att nysa ner tandborsten i halsen och sen ska jag försöka läsa lite i mekanik boken trots huvudvärken =S

Hare gott igelkott!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar