tisdag 19 februari 2013

Äntligen kväll

Ciao

Hoppas er eftermiddag varit bra, min går nog mest under dryg/plågsam, inte nog med att det var matte prov som jag hoppas gick bra =S utan salen vi hade provet i var dåligt städad och nästan alla har varit eller är förkylda så mitt icke existerande immunförsvar packade sin väska och övergav mig... Tappade räkningen på hur många gånger jag nös på provet och sen jag kom hem har jag nog tryckt i mig alla anti-förkylnings mediciner som existerar i huset, men det verkar tyvärr inte hjälpa så jag får väl helt enkelt bli förkyld igen *suck*

Men ska väl inte bara gnälla antar jag, borde nog finnas något positiv med kvällen  -".   sitter i alla fall vid datorn och skypar med min älskade underbara pojkvän <3 <3 <3 Vi får hålla tummarna för att han inte blir hörselskadad av mitt nysande ^^b

Tänkte roa mig med att kolla lite på klänningar inför studenten, mamma frågade förut idag om jag kollat något mera på klänningar så tänkte ta och få det svåra valet av klänning överstökat =P Fast kanske går som alla andra gånger, jag fastnar med nosen på någon sida med en massa underbara skor (Y) 

http://www.have2have.se
Har ni förslag på någon sida som har snygga skor till bra pris? Skriv gärna en kommentar =) eller som har snygga klänningar som inte kostar hela studiebidraget ^^b 

Hare gott igelkott nu ska jag springa och hämta en kopp te tror jag =)
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar