tisdag 19 februari 2013

skor är underbara

www.yellow-brothers.com
 God kväll!
Har ni tänkt på hur mycket vackrare skor är än fötter, konstigt hur något så fult som fötter kan få ett så vackert plagg som skor och då bortser vi från Uggs tycker jag för de borde inte ens gå som skor...

Det beslutet nös vi på så då är det bestämt! Uggs är härmed inte skor längre det är, hm... tofflor kan det få vara! =P

Har fortfarande inte hittat några snygga klänningar dock, kanske beror mest på att jag fastnar på min favorit sko sidor have2have.se och yellow-brothers.com skorna på dessa sidor är ju underhållning för en hel månad!

Te har jag inte heller hämtat mig ännu, fastnade i en diskussion med min älskling om något som jag tyvärr nyst bort ur mitt minne, men det kommer nog tillbaka till hårddisken senare under kvällen, annars så får han påminna mig om det var något jag måste komma ihåg ^^

Nu måste jag se över lite inställningar på bloggen, ska se om det inte går att få den ännu bättre =) Har ni förslag på vad som skulle kunna göra den bättre så säg gärna till i en kommentar =)

Kram på er!
// Sandra 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar