onsdag 20 februari 2013

God morgon


Hej!

Hoppas ni sovit gott, jag har sovit helt okej om man bortser från att Lexie bestämde sig för att sova på min hals och över halva mitt ansikte "/ Han verkar tro att han fortfarande bara är en 240g kattunge och inte en stor fullvuxen katt på 5 kilo ^^p

Vaknade med samma värk i ögonen som jag somnade med igår till min besvikelse, hade hoppats att den skulle gå över under natten, trodde även att nysandet skulle ge med sig med lite sömn, men det första jag gjorde när jag klev ur sängen var att nysa . . .

Har dragit i mig två Panodil brus och sitter just nu i ett svalt rum så förhoppningsvis mår mitt huvud bättre lagom tills jag ska åka till skolan =)

Har bara tre lektioner idag så det borde gå att överleva även om jag har huvudvärk och nyser ^^ Fysiken kanske blir lite jobbig men får ta en timme itaget och hoppas på att må bättre till eftermiddagen!

Nu ska jag dricka upp mitt te, borsta tänderna och sen åka till skolan!

Ha en fantastisk morgon!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar