onsdag 20 februari 2013

Inställda lektioner...


Fantastiskt med lärare som meddelar kvällen innan när de är sjuka...

Jaja inget att sura över antar jag då blir hela dagen seg "/ Får väl roa mig med annat så länge ^^b Finns ju massor med roliga sidor på nätet, hittade några roliga bilder när jag gogglade eller så är det bara jag som tycker bilderna är roliga =P

Har nu roat mig med att kolla på allt möjligt, klänninar, skor, smycken och väskor hittade även en rolig mugg som jag tror jag ska skaffa mig när jag pluggat klart ^^ 

Nu ska jag nog hämta fysik böckerna och försöka plugga på lite inför provet imorgon, vore rätt skönt att klara det provet så man slipper tänka på ett eländes omprov hela lovet..
Kläderna mm. hittar ni på hm.sehave2have.se och asos.com

Trevlig förmiddag önskar jag er alla!
// Sandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar