torsdag 25 april 2013

Home sweet home

Hej!

Sitter äntligen på mitt rum, är helt slut i kroppen och har ont i vänstra bicepsen =/ Tror dock att det bara är träningsvärk eller i värsta fall en lättare sträckning =S Jaja livet som aktiv innebär en del smärta och små skador ^^


Har fixat stallet tillsammans med pappa, Lexie hjälpte mig att hämta ner hö (han satt uppepå höbalarna jag tog ner) Gick hyfsat snabbt idag och eftersom det är soligt ute så får hästarna vara ute så länge som möjligt :)

Ska skypa med min underbara pojkvän <3 Efterlängtat då jag inte hade nog med ork att göra det igår efter hopp träningen =(

Imorgon är det fredag, tiden går sjukt snabbt nu och det känns extremt stressigt att lärarna verkar ha planerat in så mycket att göra på så lite tid "/ Jaja allt löser sig väl ^^

Nej nu ska jag läsa mina favorit bloggar!
Kram Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar