tisdag 16 april 2013

Träning och prov

Det ser ut att bli regn idag =(
God morgon!

Har stressat mig igenom min morgon, blev väckt vid sju av pappa, alltså hade jag försovit mig typ en timme =S Fick stressa som sjutton eftersom jag skulle vara kvart över åtta hos sjukgymnasten =/

Gick i alla fall bra hos sjukgymnasten, mitt knä är mycket bättre och det känns inte allt för långt bort att få börja rotera, om jag tränar riktigt hårt i 4 veckor nu kanske jag kan börja träna slägga i maj och tävla i slutet av juni eller i juli =) Se mitt nya träningsprogram på ---} träningsbloggen

Vid kvart över tio har jag religionsprov och sen lunch, har inte kollat vad det är för mat idag så det kan hända att lunchen kommer bestå av grönsaker och knäcke, men det är bättre än inget :)

Nu ska jag spela lite Bubbles IQ och sen förbereda mig inför provet!
Ha det bra!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar