söndag 27 april 2014

Helgen

God kväll vänner :)

Har spenderat helgen hos mina föräldrar i dalarna och ligger nu hemma i soffan och blir ompysslad av världens bästa pojkvän ❤️ Jag kom hem runt ett idag och efter det så sov jag nästan hela eftermiddagen. Sövd av värk och värktabletter.

Helgen blev väl inte helt vad jag tänkt mig men så kan det bli ibland antar jag ^^ hade som jag nämnt tidigare tänkt rida explosive i helgen men tömkörde Shiba på fredag kväll och sen på lördag följde jag med mamma till Borlänge och handlade. Efter shoppingrundan var mitt knä i för dåligt skick för att jag skulle kunna rida så fick lägga ner de planerna. Spenderade kvällen med bästaste Sarah och kvälls promenad (ja mitt knä hatar mig för det). Var väldigt trevligt att hinna träffas och prata eftersom vi knappt hinner ses numera -"/ 

Idag är mitt knä knappt belastningsbart och jag har ont i knä och knäled för tio personer minst. Tur jag bara behöver trycka ner kopplingen med vänsterben för jag hade aldrig klarat av att gasa och bromsa med det. Jag får väl tacka den "underbara" läkaren som hade sönder leden och knät helt igen när han undersökte det...

Nej nu ska jag sova! Imorgon har jag verkstadslektion och handledning i KiN400. Har ni tur kommer det upp bilder på fotobloggen imorgon ;)

God natt!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar