fredag 25 april 2014

Hearthstone med roliga röster

Hej på er!
Sitter och väntar på att en kurskamrat ska skicka över en bild till mig så jag kan göra klart den sista av mina två delar i förstudien :) Har även passat på att fota det fina vädret ute och vattnat blommorna =O)

Igår bestämde jag mig för att ladda ner fraps för att kunna spela in mina Hearthstone matcher. Jag gjorde en liten minimal snabbspolning av matchen vilket resulterade i att alla fick rätt roliga röster. Speciellt hero karaktärerna, låter som de fått i sig helium =P Kolla gärna på video och supporta min spel kanal på youtube :)


Nu ska jag göra klart skolarbetet och sen packa för i eftermiddag åker jag upp till mina föräldrar för att träna Shiba hela helgen och rida Explosive och misstänker att hon kommer leva upp till sitt namn när jag sitter upp på henne ;p

Ha en skön dag i solen!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar