onsdag 9 april 2014

Seg föreläsning och ny soffa

Hej!

Sitter och äter choklad ihop om att få igång kroppsvärmen. Tror jag fryser ihjäl inifrån snart =S Hade en seg och inte speciellt värd föreläsning idag, gick mest på dagen för att vi skulle ha möte med projektgruppen, vet inte hur mycket vi egentligen fick ut av mötet med det blev nog bra ^^)

När jag kom hem från skolan och ätit lunch så åkte jag och älskling till Jysk och köpte vår nya soffa(levereras inom 21 dagar), den var kanske lite dyr men vi räknar med att kunna ha den i väldigt många år framöver så den är helt klart värd det! Troligen säljer vi vår 2 sits soffa när den nya kommer så är någon på jakt efter en begagnad 2 sits soffa i läder i Eskilstuna området, är det bara att höra av sig inom de 3 veckor =O)

Hittade nyss lite fototävlingar runt omkring på nätet så ni får mer än gärna gå in och rösta på mina bilder på https://www.facebook.com/rydbergssaser/app_1429102810640520 och https://www.zoozoo.com/sv/photos/53454f3e0ab42178066477c8#sveriges-gulligaste-djur-del2

Nu ska jag ta fram köttfärs till dagens middag: Tacos ^^b
Ha det bra!
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar