tisdag 8 april 2014

Huvudvärk och skolarbete

God kväll!

Har varit en svängig dag idag. Jag klev upp rätt tidigt eftersom jag planerade att göra klart min argumenterande text till den ena minikursen jag går. Frågade älskling (som är stört förkyld) flera gånger om texten såg konstig ut, vilket den bara gjorde lite grann och en liten stund senare började det obehagliga flimret framför ögonen... Tog en Panodil direkt när jag kom fram till att min oförutsägbara migrän tänkte uppenbara sig men hann ändå få ett mindre anfall av blixtrande huvudvärk och flimrig syn.

Har i alla fall skrivit klart den argumenterande texten och dessutom gjort klart industridesign 1 uppgiften tills på torsdag. Känner mig lite duktig och har alltid bra stöd av en obegripligt tålmodig pojkvän, även om han kanske lider med mitt tangentbord när jag blir arg ;p Tur jag har världens bästa pojkvän och ett Microsoft tangentbord som håller för aggressions utbrott =P

Nej nu tänker jag lägga mig bredvid älskling och sova, verkar rätt skönt faktiskt =O)
God natt!
// Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar