fredag 2 januari 2015

En rätt vanlig fredag

Hej!

Just nu ligger jag under två täcken och vilar mig och försöker att inte störa älskling medan han läser sin bok :p Inte det lättaste då det är alldeles för ovanligt tyst här hemma. :S

Idag har jag i alla fall jobbat, en ganska lugn dag på jobbet. Även de lugna dagarna bör uppskattas när de dyker upp. ^^b jag har en förmåga att ofta längta efter lugna dagar men när de väl kommer så blir jag mest rastlös =p


Efter jobbet så skjutsade jag hem älskling och sen blev det en runda på Coop, kylskåpet ekade tomt redan imorse ^^s Tror jag lyckades få hem det viktigaste i matväg. Vi lyckades ju i alla fall trolla ihop potatis och tomat gratäng med kyckling bredvid till middag :) 

Nu ska jag nog analysera taket en stund (om jag inte somnar) så ni får ha det toppen :)

// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar