torsdag 1 januari 2015

Skön hemma dag

Hej på er!

Hoppas ni hade ett bra nyårsfirande igår, vi hade ett helt okej firande med god mat och en gammal Sherlock Holmes film som faktiskt var väldigt spännande.^^)

Idag som vi länge och tog det lugnt hela förmiddagen. Egentligen har inte så mycket blivit gjort hemma, jag har vikt tvätt och sorterat ut gamla/slitna/för små kläder ur garderoben och älskling har övat på sin viola. =O)

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka dammsuga lägenheten eller om det ska få vänta tills på lördag, imorgon jobbar jag och ska till gymmet efter det så då kommer det troligen inte finnas någon ork kvar till att dammsuga. =S

Nu ska jag nog spela lite och inte bara sitta och halv sova till klassisk musik ^^b

Ha en fortsatt skön dag!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar