måndag 31 mars 2014

Dålig natt men fantastisk dag


http://distilleryimage5.ak.instagram.com/a4fa32f4b8e611e3b0330e308ba3951d_8.jpg

Hej på er!

Hade en hemsk eländes natt med sömnproblem, tog tillslut två Ibumetin mot ryckningarna och värken i kroppen (har problem med knät igen, alltså korsband och leder) men somnade någon gång framåt tre, roade mig med att lyssna på grannarna som bråkade en stund och älskling berättade en gullig (aningen sömn virrig) god natt saga för mig som gjorde mig tröttare ^^)

Idag började kursen projektledning, en kurs jag har stora förhoppningar på då just projektledning intresserar mig väldigt mycket och jag skulle nog kunna svälja otaligt många böcker kring ämnet =O) Det bästa av allt är att författaren till boken AGILE - konsten att slutföra projekt kommer till skolan och gäst föreläser den 30 april =D Ska helt klart se till att få min bok signerad =P Nörd kanske men varför inte liksom? ;)

Just nu tänkte jag se om min kära moder vill vara social och prata lite med mig, fick inget svar på sms så får väl kanske ringa om en stund :)

Ha en skön kväll mina vänner!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar