söndag 30 mars 2014

Lasagne, brandlarm och lilla Agnes

God kväll på er!

Sitter på min blåa stol och är äckligt mätt nästan, vi gjorde lasagne till middag eftersom jag lovade älskling det igår (en av hans favoriter bland all mat jag lagar). Det blev dock lite rökigt i köket och det hann sprida sig i lägenheten så nu vet vi att brandlarms eländet fungerar ypperligt bra ^^b Så fort luftrenaren fått bort röken så ska vi montera i batteriet igen och sätta upp brandlarmet :)

 

Hade som tidigare sagt tänkt fotografera lite söta fåglar idag men först insåg jag att batteriet var urladdat i kameran och sen försvann det fina vädret "/ Dessutom har mitt knä tagit den sämre vägen igen och krånglar som sjutton, mer ostabilt än på väldigt länge tyvärr =/

Idag har jag läst runt 26 sidor i boken AGILE - konsten att slutföra projekt, jag fick ge mig när ögonen läste snabbare än hjärnan hängde med ^^b Har ju ingen större nytta av att läsa massor och sen inte komma ihåg något ;p Jag behöver sällan anteckna vad jag läst då jag kommer ihåg det ändå, tack vem som en lät mig födas med den gåvan ;)

Nu ska jag se om jag kan övertala älskling till att se Naruto (anime serie) med mig för jag är lat och mätt, kanske är så här det känns att vara katt ;D

Hare gott igelkott!
// Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar