söndag 30 mars 2014

Söndag och fint väder

http://image.bokus.com/images2/9789186419394_200_agile-konsten-att-slutfora-projekt_haftadGod förmiddag mina vänner!

Jag sitter och funderar på hur jag ska göra med min domän www.forgivesmile.com, jag tycker om den och tycker den är super bra, men har ett litet problem som ingen annan än jag deppar över ;) Min domän ligger på ett ganska litet webbhotell vilket gör att Google Adsense inte fungerar på bloggen trots att själva bloggen ligger på Googles egna bloggportal Blogger "/

Idag är det tvättdag, men jag tänkte även läsa i boken AGILE - konsten att slutföra ett projekt. Jag tror det vore bra om jag läst ut den lilla boken innan kursen börjar på måndag, men ska inte sätta stora krav på mig så det är bara en tanke inte ett måste ^^ Har just det lilla problemet och har nog alltid haft det, just att jag sätter väldigt höga krav på mig själv och ofta krav som är nästan orimliga eller omöjliga att uppnå =S Men skam den som ger sig ;) Sikta mot stjärnorna så når du kanske trätopparna =o)

Tänker fota de söta små fåglarna när jag går ner till tvättstugan nu, såg en duva och någon annan form av fet fågel =P

Ha en skön solig dag och håll utkik på fotobloggen för bilder kommer kanske snart :)
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar