måndag 7 april 2014

aptit brist och skitväder

Hej!


Känner mig på halvdant humör och har ingen aptit, åt en räkmacka till lunch på café 21:an, den var helt okej men det var lite väl stora pepparkorn på mackan... Måste hitta på någon middag, nödlösningen är en sallad att dela på från pizzeria Fröslunda men inte ens det lockar på min aptit idag. Min aptit på riktig mat har varit på rymmen i en halv vecka tror jag...

Har varit hos optikern idag, kollade att synen var oförändrad vilket den var i stora drag, lite förändringar på höger öga som alltid men inget som hon ansåg behövde ändras så jag valde ett par rea bågar för 450 kr och totalt blir de att gå på 2250 kr när de kommer :) ( mina glas är den dyra delen)

Hittade en väldigt snygg kavaj på zalando.se som jag vill köpa och de har även en väska som (om jag räknat rätt på måtten) rymmer min dator :) Jag ska fundera ett tag till eftersom varken kavajen eller väskan är direkt super billig för en student.

Hade även lektion i programmet modela player idag, det är mycket lättare än egde cam som tur är och det var mycket bättre layout på hela programmet :) För er som undrar är modela player ett program som används för att tala om för en fräs (en maskin som tar fram modeller av saker) vad den ska göra och i vilken ordning allt ska göras :)


Nu ska jag försöka få ur min älskling några matförslag som inte innebär det vi ätit senaste veckan ;)

Ha det bra!
//Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar