söndag 6 april 2014

Snörvlig söndag

God eftermiddag!

Sitter nu i mina rosa hemma byxor och har precis redigerat och lagt upp lite bilder på fotobloggen, vill ni se bilderna så klicka på fliken "My photos" i menyn eller bara för att jag är snäll idag på den här länken: http://forgivesmilephoto.blogspot.com/

Har tagit det rätt så lugnt idag, pluggade en hel del igår. (läste i boken AGILE - konsten att slutföra projekt och pysslade med mina 10 idéer) Idag har vi handlat hem lite nödvändiga (och onödiga) saker som behövdes och utöver det så har jag försökt få rätsida på när alla saker ska vara klara, är helt rörigt i min skalle just nu =S Jag ska i alla fall till optikern imorgon kl. 14:00 så mycket vet jag =P

Snart tänker jag nog fixa någon form av enkel middag, älskling är små sjuk och utan aptit och själv så har jag ett lätt illa mående i kroppen så det blir något väldigt lättsmält och enkelt :)

Nej nu tänker jag reda ut när alla olika saker ska lämnas in den här veckan så jag vet i vilken ordning jag ska göra dem :)

Ha en bra dag och kolla gärna på bilderna OCH lämna en kommentar ;)
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar