lördag 5 april 2014

Soligt väder och trött kropp

Hej på er!
Skrev inget igår, lyckades få älskling att släppa sitt kodade en stund och ha myskväll framför TV med mig :)

Photo by: Sandra Larsson
Idag ska jag ta det lugnt och försöka läsa lite i mina studier och börja skriva den argumenterande texten, måste få fram 10 idéer på saker som väger 5 kilo och ska transporteras på något sätt, lämna gärna förslag på saker på 5 kilo :)
Hon är mycket större nu än på den här bilden ;)
Kommer lite nya bilder på fotobloggen idag och efter nästa helg kommer det troligen massor med söta kattbilder och en del hästbilder om inte Shiba är allt för skitig så här i vårvädret ^^b Kolla gärna in fotobloggen och lämna en kommentar, folk är så dåliga på att kommentera det de ser "/

Nu ska jag se om jag kan göra något åt min sega kropp, har nackspärr och vänsterknä är knappt belastningsbart idag så blir en väldigt lugn hemma dag, hatar mitt knä och söndriga kropp...

Ha en bra dag!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar