torsdag 3 april 2014

Sömn, moln och söt hamster

Hej!

Hittade nyss en video på youtube med Cesar  Millan där han visar upp olika fall med de tre farligaste hundraserna enligt många människor. Väldigt rörande att se hur han "fixar" hundarna och hjälper ägarna med hur de ska hantera sin/sina hundar. Är väldigt irriterande att folk dömer hundar efter rasen istället för att skylla på de skyldiga, människorna alltså!

 

En av de lugnaste hundarna jag vet är nog mina föräldrars hund Leo ( Zigline's dark leonardo), fast kanske är svårt att kalla en hund som sover mer än han är vaken för lugn, han sover ju och då kan man väl inte vara annat än lugn? ;)





Nog om hundar just nu. I natt har jag faktiskt sovit riktigt bra, hjälper kanske att vara helt slut i kroppen och blå under ögonen av sömnbrist. Har tagit det lugnt på förmiddagen och städat ur Agnes bur, gjort två leksaker åt henne av en mjölkkartong. Tänkte försöka städa lägenheten idag, mitt knä är svullet men har i alla fall fått en tid hos läkaren den 23/4 så får väl se vad Södermanlands läkare har att säga om mitt knä och korsband, jag själv har en nästan stark känsla av att vilja operera det även om hela processen låter jätteläskig =S

Fick ett sms av älskling att han inte är hemma fören sent så jag hinner nog göra en del idag. Funderar dock på att säga upp gymkortet, känns så värdelöst att ha ett när varannan dag jag vill träna går bort pga. dåligt knä eller förkylning, men vi får se om den saken vill ju kunna träna så jag får börja rida igen...

Nej nu ska jag äta lunch och sen städa upp denna röriga lägenhet ^^b
Ha det bra!
// Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar